Pozadie
Pozadie

O firmie

O firmie

Śledź nas

Śledź nas

ZWROT TOWARU I REKLAMACJA

W przypadku, gdy nie podoba Ci się zakupiony towar lub otrzymałeś go w stanie uszkodzonym, nie musisz się obawiać, powstałą sytuację rozwiążemy w prosty sposób. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z informacjami zamieszczonymi na tej stronie. Jeśli nie jesteś czegoś pewien lub potrzebujesz pomocy, wystarczy do nas zadzwonić pod numer 789 349 696 lub wysłać e-maila na adres info@luksusowelustra.pl.

Zwrot towaru

Zwroty towaru - zakupionego w eshope

Nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru w naszym eshope i chcesz zwrócić całe zamówienie lub jego część? Możesz to zrobić w ciągu 15 dni roboczych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

Kupujący (konsument) ma prawo w tym terminie rozpakować i wypróbować towar w taki sam sposób, jak zwykle w przypadku zakupu w klasycznym sklepie stacjonarnym. Wypróbowanie nie oznacza rozpoczęcia korzystania z towaru, a następnie zwrócenia go sprzedawcy.

Towar nienaruszony i nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu w formie ubezpieczonej przesyłki należy doręczyć na nasz adres:

BARON SK
Obrancov Mieru 1773
026 01 Dolný Kubín

Towar należy wysłać wraz z akcesoriami, dokumentacją, instrukcjami, kartą gwarancyjną, potwierdzeniem płatności itd. Przesyłka musi także zawierać odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży.

Przesyłki nie należy wysyłać za pobraniem. Przesyłka wysłana w ten sposób nie zostanie odebrana przez naszych pracowników.

Kupujący musi odstąpić od umowy kupna sprzedaży w formie pisemnej i musi zawierać:

  • Identyfikację kupującego
  • numer i datę zamówienia
  • dokładną specyfikację towaru
  • sposób, w jaki chcesz zwrócić kwotę zapłaconą za towar (numer konta i / lub adres pocztowy).

Po doręczeniu odstąpienia od umowy oraz towaru, z którego nie korzystano, który nie jest uszkodzony i kompletny, w oryginalnym pierwotnym opakowaniu, zwrócimy Ci zapłaconą cenę zakupu za towar podany w wiążącym zatwierdzonym zamówieniu lub jego części, w terminie 15 dni od otrzymania odstąpienia od umowy kupna sprzedaży i towarów, w formie przelewu bezgotówkowego a podane przez Ciebie konto bankowe.

W przypadku, gdy zwrócony towar będzie uszkodzony lub niekompletny (np. odłamany z ramy, porysowane lustro, brakujące części montażowe itp.), zostanie Ci zwrócona zapłacona cena zakupu za towar podany w wiążącym zatwierdzonym zamówienia lub jej część, pomniejszona o wartość naprawy, w celu przywrócenia go do stanu pierwotnego. Kwota ta zostanie wypłacona w ciągu 15 dni od otrzymania odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży, w formie przelewu bezgotówkowego na wskazane konto bankowe.

W przypadku ważnego odstąpienia od umowy zostanie Ci zwrócona cena zakupu za towar bez ceny kosztów, które ponieśliśmy w związku z zamówieniem towaru. Są to koszty pocztowe dotyczące kuriera lub firmy logistycznej. Koszty wysyłki i dostawy towaru nie są przedmiotem nieuzasadnionego odstąpienia od umowy w ciągu 7 dni.

Odstąpienie od umowy – druk

Zwrot towaru – wyprodukowany na wymiar (pod zamówienie)

Towar, który jest wyprodukowany na wymiar (pod zamówienie) nie można z powrotem zwrócić i odstąpić od umowy. Chodzi o towar:

  • wyprodukowan zgodnie z określonymi wymaganiami konsumentów, lub
  • towaru przeznaczony specjalnie dla jednego konsumenta, lub
  • towar, którego nie można zwrócić ze względu na jego właściwości.

Reklamacja towaru

Okres gwarancji

Ustawowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu odebrania towaru. Okres gwarancji znajduje się na fakturze lub karcie gwarancyjnej.

Warunki gwarancji

Zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki natychmiast po otrzymaniu jej od firmy przewozowej (nienaruszalność paczki, itp.). Można odmówić przyjęcia uszkodzonej lub niekompletnej przesyłki. Jednocześnie należy poinformować nas o tym na info@dizajnovezrkadla.sk. Jeśli potwierdzisz swoim podpisem kompletność i nieuszkodzenie przesyłki, nie masz możliwości dalszego dochodzenia roszczenia.

Gwarancja obejmuje:
  • wady materiałowe
  • awarie związane z działaniem
  • wady powstałe podczas produkcji, montażu lub instalacji przez nasz personel.
Sposób złożenia reklamacji

Prosimy o poinformowanie nas telefonicznie lub e-mailem o reklamacji i przesłaniu towaru w celu złożenia reklamacji. Wyślij nam reklamowany towar, najlepiej przesyłką poleconą, aby nie uległ uszkodzeniu na nasz adres:

BARON SK
Obrancov Mieru 1773
026 01 Dolný Kubín
Slovensko

Nie należy wysyłać przesyłki za pobraniem. Przesyłka wysłana w ten sposób nie zostanie odebrana przez naszych pracowników.

Okres reklamacji

Reklamację załatwimy bez zbędnej zwłoki, najpóźniej do 30 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia reklamacji. Termin ten nie jest wiążący dla podmiotów prawnych, które zakupiły towar na firmę (REGON). Kodeks handlowy dotyczy niniejszego stosunku.

Powiadomimy Cię telefonicznie, za pomocą SMSa, e-mailem lub w formie pisemnej o zakończeniu i załatwieniu reklamacji, a towar zostanie z powrotem wysłany do Ciebie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz smsa lub e-maila w ustawowym terminie, skontaktuj się z nami, ponieważ masz takie same prawa, w przypadku gdyby reklamacja została uznana.

Reklamačný poriadok – plné znenie

Masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz porady przy wyborze lustra? Zadzwoń do nas, napisz lub odwiedź nas w showroomie.