Pozadie
Pozadie

O firmie

O firmie

Śledź nas

Śledź nas

WARUNKI HANDLOWE

1. PRAWA I OBOWIĄZKI SPRZEDAJĄCEGO

Sprzedający jest zobowiązany do załatwienia wiążącego zamówienia i wysłania zamówionego towaru na adres podany w niniejszym zamówieniu w jak najkrótszym możliwym terminie, nie później niż 30 dni po jego wystawieniu, chyba że uzgodniono inny termin dostawy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji wiążącego zamówienia, jeśli adres dostawy ewidentnie budzi wątpliwości. Niniejsza odmowa zostanie wysłana na adres e-mail kupującego. Zamówienie wiążące to zamówienie po upłynięciu jednej godziny od jej przyjęcia przez sprzedającego.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
  2. Administrator nie udostępnia danych osobowych Kupującego stronie trzeciej, z wyjątkiem firmy spedycyjnej, w celu dostarczenia towarów lub usług, lub organom państwowym w przypadku kontroli.
  3. Administrator otrzymuje od kupującego następujące dane osobowe: tytuł, imię, nazwisko, adres, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail ......
  4. Podane przez Ciebie dane osobowe są przetwarzane w celu konkretnego załatwienia Twojego zamówienia.
  5. Administrator jest zobowiązany do zabezpieczenia danych osobowych przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym.
  6. Jeśli kupujący wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych podczas rejestracji w e-shope w celach marketingowych, wyraził zgodę na wysyłanie zwłaszcza wiadomości e-mail na kontaktowy adres e-mail, na kontakt telefoniczny lub wysyłanie poczty na adres kontaktowy.
  7. Kupujący może w każdej chwili pisemnie odwołać swoją zgodę, wysyłając Odwołanie związane z przetwarzaniem danych osobowych, które natychmiast blokujemy lub likwidujemy. Z naszej strony nie będziemy już wykorzystywać udostępnionych przez Ciebie danych osobowych do celów marketingowych. Kupujący ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych z bazy klientów www.luksusowelustra.pl, jeżeli nie złożył żadnego zamówienia, na podstawie prośby wysłanej na e-mail.

2. PRAWA I OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO

Kupującym jest każdy klient, osoba fizyczna lub osoba prawna, która zarejestruje się na stronie www.luksusowelustra.pl i złoży wiążące zamówienie. Na podstawie zamówienia kupującego zostaje zawarta umowa kupna – sprzedaży. Każde zamówienie musi zawierać: w przypadku osoby fizycznej imię i nazwisko kupującego, dokładny adres pocztowy, w przypadku osoby prawnej jej nazwę, osobę do kontaktu i adres do fakturowania, REGON, NIP, VAT UE. Ponadto umowa kupna – sprzedaży musi zawierać numer telefonu, kod zamówienia towaru (jeśli towar ma go przydzielony), liczbę sztuk, datę wystawienia zamówienia i sposób płatności. Sprzedający załatwia zamówienia w kolejności, w jakiej są dostarczane. Kupujący zobowiązuje się do odbioru wiążąco zamówionego i wysłanego towaru oraz do zapłaty całkowitej ceny za zamówiony towar i do uiszczenia dalszych opłat, którymi są opłata pocztowa, opłata za pakowanie, dostawa za pobraniem lub inne opłaty określone w wiążącym zamówieniu. Jeżeli Kupujący powtórnie nie wywiąże się ze swojego obowiązku pobrania i zapłacenia za zamówiony towar na podstawie punktu 2.2., sprzedający ma prawo zawiesić załatwianie innych zamówień tego Kupującego lub odmówić. Sprzedający może anulować wiążące zamówienie lub jego część w przypadku, gdy zamówiony towar nie jest już produkowany, nie jest dostarczany lub niedostępny przez długi okres czasu.

3. ZAWARCIE UMOWY KUPNA – SPRZEDAŻY

Kupujący może, oprócz towarów zwykle dostarczanych, indywidualnie zawrzeć ze sprzedającym umowę kupna - sprzedaży, której przedmiotem jest wyprodukowanie towaru zgodnie z określonymi wymaganiami kupującego, towar wyprodukowany na wymiar lub przeznaczony indywidualnie dla jednego konsumenta (zwany dalej jako „towar wyprodukowany pod zamówienie”). Fakt ten jest podany na stronie e-shopu podczas opisywania i określania głównych cech towarów wykonanych pod zamówienie według pojęcia „produkcja pod zamówienie” lub „produkcja na wymiar”. Z charakteru towarów wykonanych pod zamówienie wynikają określone warunki sprzedaży określone w odpowiednich przepisach i niniejszych warunkach handlowych. Towary oferowane przez sprzedającego można zamówić za pośrednictwem elektronicznego formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej administratora, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie.

Zamówienie elektroniczne

Przy zakupie za pośrednictwem sklepu internetowego klient wybrany towar umieszcza w koszyku, klikając „Do koszyka”. Po zakończeniu zakupów kupujący będąc na stronie koszyka zakupów wybierze sposób dokończenia zamówienia z rejestracją lub bez rejestracji w sklepie internetowym. Następnie wypełni dane do faktury, informacje o wysyłce, sposób wysyłki i płatność. Po zapoznaniu się z zamówieniem i potwierdzeniu warunków handlowych wiążąco zamawia towar, klikając na „Wiążąco zamówić towar z obowiązkiem zapłaty”. Kupujący ma możliwość sprawdzenia zamówienia przed wysłaniem, jeśli to konieczne, zmienić je przed wysłaniem.

E-mail

Kupujący w przypadku zamówienia wysłanego e-mailem wypełni imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres dostawy i adres do fakturowania. Następnie kupujący poda nazwę towaru, opis towaru, liczbę sztuk, sposób transportu, sposób płatności i datę wystawienia zamówienia.

Zamówienie telefoniczne

Zamówienie wykonane telefonicznie należy potwierdzić za pośrednictwem e-maila. E-mail potwierdzający zawiera imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail, adres dostawy i adres do fakturowania, nazwę towaru, opis towaru, liczbę sztuk, sposób dostawy, sposób płatności i datę wystawienia zamówienia.
  • Zamówienie telefoniczne lub zamówienie wysłane e-mailem sprzedający manualnie wstawi do administracji e-shopu, dzięki czemu zamówienie zostanie uznane za doręczone.
  • zamówienie złożone za pomocą jakiegokolwiek środka komunikacji na odległość jest wiążące. Konsument wysyłając zamówienie potwierdza, że został poinformowany o tym, że zamówienie zawiera zobowiązanie do zapłaty ceny zakupu.
  • Sprzedający przyjęcie wiążącego zamówienia potwierdzi e-mailem na adres kupującego podany w zamówieniu. Potwierdzenie dostarczenia zamówienia zawiera numer zamówienia i jego zestawienie.
  • Sprzedający, natychmiast po otrzymaniu zamówienia, zweryfikuje kupującego i dostępność towaru. Następnie potwierdzi zawarcie umowy kupna – sprzedaży na trwałym nośniku pocztą elektroniczną na adres e-mail kupującego podany w zamówieniu. Umowę kupna – sprzedaży uważa się za zawartą w przypadku otrzymania potwierdzenia.
  • Zawarta w ten sposób umowa będzie wiążąca, można ją zmienić lub anulować tylko na podstawie porozumienia obydwu stron umowy lub ze względów prawnych.
  • Nie można anulować zamówienia, którego przedmiotem jest dostarczenie towaru wyprodukowanego pod zamówienie.

4. OPLATY ANULACYJNE, PRAWO DO DOCHODZENIA ODSZKODOWANIA

Jeśli kupujący prześle wiążące zamówienie na produkt / towar i potwierdzi je wiążąco e-mailem, a koszty zostały już poniesione przez sprzedającego (wiążące zamówienie towaru od dostawcy lub wysyłka towaru za pobraniem, którego kupujący nie odbierze od przewoźnika zgodnie z warunkami określonymi w sposobie dostawy), zostanie mu wystawiona faktura - opłata za anulowanie w wysokości 30% łącznej wartości zamówionego towaru + naliczenie kosztów transportu, które zostały poniesione za wysłanie i zwrot nieodebranych towarów od przewoźnika. Niniejszy ustęp OWU nie wpływa na prawa konsumenta gwarantowane przez prawa konsumenta; chodzi o prawo do rekompensaty szkody według § 420 ust. 1 ustawy nr 40/1964 Dz., Kodeksu cywilnego. Wraz z wysyłką towarów zostaną wysłane również dokumenty, instrukcje, informacje dotyczące konserwacji. Dokumenty takie jak faktura przedwstępna i dokument dotyczący przyjęcie zaliczki zostaną dostarczone z wyprzedzeniem. Dokument podatkowy z wyliczeniem ceny kupna – sprzedaży i podatku VAT otrzyma kupujący najpóźniej do 14 dni po otrzymania towaru. Wszystkie ceny zawierają 20% podatek VAT.

5. ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Sprzedający - jest uprawniony do odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży z powodu wyprzedaży zasobów, niedostępności towarów lub jeśli producent, importer lub dostawca towaru uzgodnionego w umowie kupna - sprzedaży zaprzestał produkcji lub dokonał tak poważnych zmian, które uniemożliwiły realizację spełnienia zobowiązań sprzedającego wynikających z umowy kupna – sprzedaży lub z powodu siły wyższej lub, jeśli nawet przy podejmowaniu wszelkich starań, które mogą być od niego rozsądnie oczekiwać, nie jest w stanie dostarczyć towarów do klienta w terminie określonym w niniejszych warunkach. Sprzedający jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Kupującego o tym fakcie i zwrócić zapłaconą wcześniej zaliczkę za towar uzgodniony w Umowie kupna – sprzedaży w ciągu 15 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy, w formie przelewu bezgotówkowego na rachunek bankowy kupującego wskazany przez kupującego.
Kupujący – konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy kupna – sprzedaży w terminie 15 dni roboczych od otrzymania towaru zgodnie z rozdziałem 5 niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych bez podania przyczyny zgodnie z przepisami § 12 ust. 1 ustawy nr 108/2000 Dz. U. w sprawie ochrony konsumentów w sprzedaży obwoźnej i sprzedaży wysyłkowej wraz z późniejszymi zmianami (zwanej dalej „ustawą o ochronie konsumentów przy sprzedaży wysyłkowej”). Kupujący - konsument ma prawo podczas tego terminu rozpakować i wypróbować towar w podobny sposób, jak zwykle w przypadku zakupu w klasycznym sklepie stacjonarnym. Wypróbowanie nie oznacza jednak rozpoczęcia korzystania z towarów, a następnie zwrócenia ich sprzedającemu.
a.) Kupujący musi odstąpić od umowy w formie pisemnej. Odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży zgodnie z poprzednim punktem niniejszych ogólnych warunków handlowych musi zawierać dane identyfikacyjne kupującego, numer i datę zamówienia, dokładną specyfikację towaru, sposób, w jaki sprzedający musi zwrócić już otrzymany towar, zwłaszcza numer konta i / lub adres pocztowy. Wraz z odstąpieniem od umowy kupna – sprzedaży jest on także zobowiązany do dostarczenia towarów sprzedającemu wraz z akcesoriami, a także dokumentacją, instrukcją, kartą gwarancyjną, potwierdzeniem płatności i tak dalej, w oryginalnym opakowaniu w formie ubezpieczonej przesyłki.
b.) Jeśli kupujący odstąpi od umowy i dostarczy sprzedającemu towar, z którego nie korzystano, znajdujący się w oryginalnie zapieczętowanym pierwotnym opakowaniu, który nie jest uszkodzony lub niekompletny, sprzedawca zwróci kupującemu już zapłaconą cenę zakupu za towar określoną w wiążącym zatwierdzeniu zamówienia lub jej część w terminie 15 dni od dostarczenia odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży i dostarczenia towaru sprzedającemu, w formie bezgotówkowego przelewu na wskazane przez kupującego konto bankowe. W przypadku, gdy kupujący odstąpi od umowy i dostarczy towar sprzedawcy, który jest uszkodzony lub niekompletny (np. rozbicie ramy, brakujący materiał łączący itp.), sprzedawca zwróci kupującemu już zapłaconą cenę zakupu za towar podany we wiążącym przyjęciu zamówienia lub jego części obniżonej o wartość naprawy w celu przywrócenia towaru do jego pierwotnego stanu w terminie 15 dni od dostarczenia odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży i dostarczenia towarów do sprzedającego, w formie bezgotówkowego przelewu na wskazane przez kupującego konto bankowe.
c.)W przypadku ważnego odstąpienia od umowy, sprzedający zwróci kupującemu cenę zakupu za towar bez ceny kosztów poniesionych przez Kupującego w związku z zamówieniem towarów. Są to opłaty dotyczące kuriera pocztowego lub firmy logistycznej. Koszty transportu i dostawy towaru nie są przedmiotem „nieuzasadnionego odstąpienia od umowy w ciągu 7 dni).
d.)Kupujący nie może odstąpić od umowy w przypadku towaru wyprodukowanego zgodnie ze szczególnymi wymaganiami konsumenta lub towaru przeznaczonego specjalnie dla jednego konsumenta lub towaru, którego ze względu na jego właściwości nie można zwrócić. formularz link .....Odstąpienie od umowy

WARUNKI DORĘCZENIA

Sprzedający uważa zamówienie za wiążące wtedy, jeśli kupujący wyśle swoje zamówienie w formie elektronicznej, e-mailem lub zamówienia dokona telefonicznie. Na podstawie zamówienia zostanie kupującemu wystawiona faktura proforma (chyba że wcześniej uzgodniono inaczej) w całkowitej wysokości ceny towaru i po jej uiszczeniu rozpoczyna się okres dostawy, który jest wyszczególniony w każdym opisie towaru (chyba że uzgodniono inaczej telefonicznie lub pocztą elektroniczną). Płatność zaliczkową uważa się za uiszczoną przez sprzedającego dopiero po zaksięgowaniu jej na jego rachunku bankowym. O dostawie towaru zostanie kupujący powiadomiony telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila.

6. SPOSOBY PŁATNOŚCI

Przed odbiorem towaru – płatność z góry przelewem bankowym. Cenę zamówienia można zapłacić z góry przelewem bankowym ze swojego konta bankowego lub bezpośrednim przelewem na nasze konto bankowe. Jako symbol zmienny płatności (tytułem) należy zawsze podawać symbol zmienny, który został przydzielony na fakturze wstępnej. Jeśli w ciągu 10 dni roboczych nie zostanie zrealizowana żadna płatność, Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży po uprzednim powiadomieniu Kupującego. W przypadku, gdy sprzedający zaakceptuje zlecenie płatnicze potwierdzone przez bank, Kupujący ponosi odpowiedzialność za to, że zlecenie płatnicze zostało wystawione z natychmiastowym terminem płatności i na koncie posiada wystarczającą ilość środków finansowych niezbędnych do natychmiastowego zrealizowania płatności.
Doręczenie na terenie Polski:
Dostarczenie kurierem GEIS

Cena za doręczenie wynosi 8 € na terenie całej Polski.

  • Dwie próby doręczenia
  • Odpowiedzialność za każdą paczkę aż do kwoty 2.490 €
  • Telefoniczne awizo- odbiorca przesyłki, w dniu dostawy, firma kurierska poinformuje telefonicznie kupującego o czasie dostarczenia przesyłki.

Dostawa towarów na terenie PL:

Towary są dostarczane do kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej GEIS. Po uzgodnieniu kupującego ze sprzedającym możliwa jest zmiana sposobu doręczenia. Towar jest podczas transportu bezpiecznie zapakowany w opakowanie kartonowe, które zaprojektowaliśmy. Przy odbiorze towaru kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia fizycznej nienaruszalności i kompletności przesyłki oraz do potwierdzenia tego faktu na liście przewozowym. Klient jest zobowiązany do dochodzenia roszczenia z tytułu towaru uszkodzonego mechanicznie natychmiast po otrzymaniu takiego towaru. Niezbędna jest również natychmiastowa reklamacja, w przypadku stwierdzenia niekompletności towarów. Późniejsze reklamacje tego typu nie będą rozpatrywane. Podczas odbioru paczki zaleca się natychmiastowe sprawdzenie, czy opakowanie zewnętrzne paczki nie zostało uszkodzone. Jeśli paczka lub jej zawartość zostały uszkodzone, konieczne jest spisanie protokołu z przewoźnikiem w celu uzyskania odszkodowania za uszkodzony towar. Wszelkie późniejsze reklamacje dotyczące ilości i fizycznego naruszenia towarów nie będą akceptowane. Koszty przesyłki nie są wliczone w cenę towaru.

7. GWARANCJE I REKLAMACJE

Patrz regulamin reklamacji

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE I DALSZE POSTANOWIENIA

Kupujący oświadcza, że przed wypełnieniem zamówienia zapoznał się z niniejszymi ogólnymi warunkami i regulaminem reklamacji i je akceptuje. Niezależnie od innych postanowień Umowy, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w stosunku do Kupującego z tytułu utraty zysków, utraty możliwości lub jakiejkolwiek innej straty pośredniej lub ewentualnej straty w wyniku zaniedbania, naruszenia umowy lub powstałych w inny sposób. Prawa Kupującego w stosunku do sprzedającego na podstawie ustawy o ochronie konsumentów nr 634/1992 Dz. wraz z późniejszymi zmianami pozostają bez wpływu na niniejsze warunki. Stosunki prawne i warunki, a także wszelkie spory wynikające z nieprzestrzegania niniejszych warunków są uregulowane odpowiednimi przepisami Kodeksu handlowego lub cywilnego. Sprzedający i kupujący uzgodnili, że w pełni uznają elektroniczną formę komunikacji, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej i sieci internetowej, za ważną i wiążącą dla obydwu stron umowy. Wszystkie teksty produktów, filmy wideo produktów i edytowane rysunki na tej stronie www.luksusowelustra.pl są chronione Copyright ©. Niniejsze warunki detaliczne wchodzą w życie z dniem 01.01.2017.

Masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz porady przy wyborze lustra? Zadzwoń do nas, napisz lub odwiedź nas w showroomie.