Pozadie
Pozadie

O firmie

O firmie

Śledź nas

Śledź nas

TRANSPORT I PŁATNOŚĆ

W związku z transportem, a także sposobem płacenia za towar chcemy wyjść Ci naprzeciw. Poniższe warunki są ogólne, ale indywidualne warunki podlegają negocjacji. Przede wszystkim dotyczy to większych zamówień na wymiar, większych luster lub długoterminowej współpracy. Dlatego, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz uzgodnić warunki dostawy i płatności, prosimy o kontakt pod nr tel. 789 349 696 lub e-mailem na adres info@luksusowelustra.pl.

Transport

Nasze produkty są dostarczane w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach ochronnych, aby chronić ramy i samo lustro przed uszkodzeniem lub rozbiciem. Możesz więc dokonywać zakupów bez obaw, mając pewność, że Twoje lustro zostanie dostarczone w stanie nienaruszonym prosto pod Twoje drzwi.

TRANPORT JEST BEZPŁATNY NA TERENIE CAŁEJ POLSKI.

Dostarczymy Państwu zakupiony towar:

Kuriéri
AWIZO WYKONANE TELFONEM PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI

W dniu dostawy firma kurierska poinformuje Cię telefonicznie, o której godzinie zostanie dostarczona przesyłka. Zostaną wykonane dwie próby doręczenia.

> Odpowiedzialność za każdą paczkę wynosi do 2.490 €.
PRZY ODBIORZE TOWARU KUPUJĄCY JEST ZOBOWIĄZANY DO SPRAWDZENIA CZY PRZESYŁKA JEST NIENARUSZONA POD WZGLĘDEM FIZYCZNYM I CZY JEST KOMPLETNA, A NASTĘPNIE POTWIRDZIĆ TO NA DOKUMENCIE DOSTAWY.

Klient jest zobowiązany do reklamowania mechanicznie uszkodzonego towaru natychmiast przy jego odbiorze. Niezbędna jest także natychmiastowa reklamacja niekompletności towaru. Późniejsze reklamacje tego typu nie będą rozpatrywane.
Przy odbiorze paczki od przewoźnika zaleca się natychmiastowe sprawdzenie, czy zewnętrzna część opakowania nie została uszkodzona. Jeśli paczka lub jej zawartość byłyby uszkodzone, konieczne jest sporządzenie protokołu z przewoźnikiem w celu uzyskania odszkodowania za uszkodzony towar. Wszelkie późniejsze reklamacje dotyczące ilości i fizycznego naruszenia towarów nie będą akceptowane.

Koszty transportu nie są wliczone w cenę towaru.

CZAS DOSTAWY

Zamówienie zostanie zrealizowane i zamówiony towar wysłany na adres podany w zamówieniu w możliwie najkrótszym terminie. Zamówienie na lustra znajdujące się w sklepie internetowym zostanie zrealizowane w ciągu 7 dni, a lustra na wymiar nie później niż 30 dni po wystawieniu zamówienia, jeżeli nie zostanie uzgodniony inny termin dostawy. Po otrzymaniu zamówienia powiadomimy Cię z wyprzedzeniem, kiedy możesz spodziewać się dostawy. W przypadku płatności przelewem bankowym lub wpłaty na konto, na dostawę towarów może wpływać termin zapłaty zamówienia.

Płatność

Płacąc za zamówienie, możesz wybrać sposób, który najbardziej Ci odpowiada. Zakup luster bezpośrednio z naszego eshopu podlega przedpłacie.

LUSTRA ESHOP

1. PŁATNOŚĆ KARTĄ PRZY ZAMÓWIENIU

Po włożeniu towaru do koszyka należy przejść do zakończenia zamówienia. Pod koniec procesu będzie możliwość zapłaty kartą za całe zamówienie.

2. PŁATNOŚĆ PRZELEWEM LUB WPŁATA NA KONTO

Za obopólną zgodą możesz zapłacić całą sumę zamówienia przelewem za pośrednictwem bankowości internetowej lub bezpośrednio wpłatą na konto. Wyślemy Ci fakturę wstępną na Twój e-mail w celu uregulowania całej płatności. Jako symbol zmienny płatności (tytułem) należy wpisać symbol zmienny, który został Ci przydzielony na fakturze wstępnej. Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym otrzymasz na swój adres e-mail potwierdzenie otrzymania płatności. Kwota musi zostać zaksięgowana na naszym koncie bankowym nie później niż 10 dni po potwierdzeniu zamówienia i wysłaniu faktury wstępnej. W przeciwnym razie zamówienie można uważać za anulowane.

3. PLATNOŚĆ QR CODE

Płatność tą można wykorzystać także jako klasyczny przelew, ale bez wypełniania danych. Wystarczy zeskanować kod z faktury.

LUSTRA NA WYMIAR

PŁATNOŚĆ Z GÓRY 100% CENY - PLATNOŚĆ PRZELEWEM LUB WPŁATA NA KONTO

Wybierając płatność za pośrednictwem bankowości internetowej lub przelewu bankowego, wyślemy Ci na e-mail fakturę zaliczkową w wysokości 100% kwoty do zapłaty. Jako symbol zmienny płatności (tytułem) należy wprowadzić symbol zmienny, który został Ci przydzielony na fakturze wstępnej. Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym otrzymasz potwierdzenie otrzymania płatności na swój adres e-mail.

Kwota musi wpłynąć na nasze konto bankowe nie później niż 10 dni po potwierdzeniu zamówienia i wysłaniu faktury wstępnej. W przeciwnym razie zamówienie można uważać za anulowane.

W przypadku płatności z góry data dostawy towaru może zależeć od terminu zapłaty zamówienia.

1. PŁATNOŚĆ W RAMACH UMOWY

Przy zamówieniu na wymiar można uzgodnić indywidualne warunki płatności. Warunki te zależą od ceny zamówienia, ilości zamówionych sztuk, wcześniejszej współpracy itd. W takim przypadku podczas płatności należy postępować według wzajemnych uzgodnień.

2. PŁATNOŚĆ KODEM QR

Taką płatność możesz wykorzystać także jako klasyczny przelew, ale bez wypełniania danych. Wystarczy zeskanować kod z faktury wstępnej.

Masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz porady przy wyborze lustra? Zadzwoń do nas, napisz lub odwiedź nas w showroomie.